En ole oikein jaksanut päivittää muiden kun meemien kautta. Jotta blogistani ei tulisi äitini epikriisi blogi totean vain ironisesti että hallelujaa suomen terveyden huolto.

Toinen ärsyttävä asia on yöunet, jotka eivät tunnu onnistuvan sitten millään... Edellisenä yönä koiran vatsa kurisi niin paljon etti pystyny nukkumaan, mutta ei silti suistu syömään ruokiaan, koska meidän ruuat on paaaljon parempia mukamas... (siis annoin sille paistettya jauhelihaa) Nirso äpärä... Lisäksi se ilahdutti minua aamusella vielä hienolla ulvonta konsertilla.. se ei muuten koskaan ulvo...

Vime yö meni ihan hyvin paitsi, että kello ei herättänytkään ja mulla oli runsaat puolituntia aikaa ehtiä tänne toimistoon... olen ihan pökerryksissä enkä osaa palvella asiakkaita kun on sellanen jumitus päällä...

Sitten toisiin asioihin.. Erosin kirkosta n. kaksi minuuttia sitten.. Siihen kului aikaa minuutti. Onpas nyt vapaa olo :). Oli kyllä helpoksi tehty toisin kun silloin kun erosin luterilaisesta kirkosta liityäkseni  ortodoksiseksi. Piti vääntää paperia ja olla  tuiman vanhapiikauskiksen kuulustelussa... Toisaalta nyt ei tullut sellaista tyytyväistä kjähkjäh-fiilistä...

No nyt on miehellä riemun päivä.. vaikka ei se kyllä mua eroon painostanutkaan. se kuitenkin kuunteli mun perusteluja siitä miksi olen kirkossa hyvin kiltisti ja kertoi oman näkemyksensä asioista. Toisin kun useimmat kirkon vsataiset tyypit sen maailma ei ole ollut mustavalkonen. Hieno mies se T on <3.