Nyt kun olen blogeillu vähän aikaa niin totesin ton mun nimen ttyhmäks..eli jos kommentoin jonnekkin jotain oon sitte nykyään Mania. Marioita on maailma pullollaan...

Oih ja voih..olen täällä kotosalla ihan yksin..tai no onhan täällä kaikki elukkaiset mut ei juttu kaveria..onse kumma kun koskaan ei oo tyytyväinen.. T lähti kaverin luo "lomailemaan" ja jätti mut yksin kotiin..nyyh.
Näin tässä aina käy. Oon aluks ihan onnesta soikeena et hitto yks ilta omaa rauhaa, mut jossain ysin aikoihin oon jo hajoilemassa... Asiaa ei tietenkään helpota mun täysin järjetön pimeänpelko.. Huoh

Kaiken lisäksi olis tarjolla jänniä leffoja jopa neljä kappaletta DVD:llä, mutta mitä mä teen katom Tomb Raiderin ja Resident Evelin.. kaks ehkä kököintä leffaa ikinä (jos ei lasketa Ghost Rideria, se oli HUONO)
Tajolla olis Harry Potteria, Ihmemaa OZ:a,  Ja paholainen loi naisen ja joku anime jonka ostin tänään kuudella eurolla. Sit mä kulutan aikaa tollaseen kakkaan..Ei oo helppoo tää ihmisen elämä.

Tänään oli kaikenlaisia hienoja ja järkeviä ajatuksia, mutta jos joskus sais ne tänne asti niin tää blogi vois saada vähän eloa...

Töissä oli vaikeita asiakkaita ja kilttejä kans, mut liian kiltit on aina jotenki epäilyttäviä..miksköhän toiki piti mennä sanomaan..Meen nyt katto jotain laatu leffaa ettei pompi lisää sammakoita...

Paitsi vielä se että olen saanut vastuullisen tehtävän entiseltä parhaalta kaverilta nykyiseltä vaan ehkä vaan kaverilta... (olipas selkeetä) Se on tekemässä gradua Terry Pratchettista ja mä sain tehtäväks lukea jotain sen kirjoja (ei tosiaan oo mikään epämiellyttävä tehtävä) ja etsiä tiettyjä juttuja niistä... Kivaa saan osallistua johonki tommoseen , mikä ei liity tietokoneisiin... Hiphei.. Okei hyvää yötä ja pölöpölö eiku pusipusi